Zotavení po CBD

Zotavení po CBD

Tipy po tréninku: Techniky a produkty pro zotavení po tréninku

Cvičení je skvělý způsob, jak se udržet v kondici, ale může být také náročné pro vaše svaly. Ať už
cvičíte cviky na budování svalů nebo vytrvalostní trénink, regenerace svalů je nezbytná, pokud se
chcete vyhnout bolestivosti svalů a následným zraněním. Naštěstí existuje mnoho způsobů, jak
svalům po tréninku pomoci zotavit se! V tomto článku se budeme zabývat některými z nejlepších
technik pro regeneraci svalů a také populárními produkty, které mohou pomoci urychlit a
podpořit vaši regeneraci, jako jsou například sportovní krémy s CBD.

Nejlepší tipy a produkty pro regeneraci:

1. Protahování
Protahování je jedním z nejjednodušších tipů na regeneraci svalů po tréninku. Stačí, když si po
tréninku protáhnete svaly, a svalová bolestivost se časem sníží, protože svalová vlákna se vrátí do
své normální délky. Několik protahovacích cviků je skvělých pro uvolnění napětí v oblasti krku
nebo zad, které se během cvičení často napínají. Protahování: Protahování napomáhá regeneraci
svalů tím, že je prodlužuje, takže se mohou uzdravit. Navíc všechno to hluboké dýchání během
protahování pomůže obnovit svalovou tkáň!

Provádějte lehkou jógu nebo používejte sportovní krém s CBD po každém tréninku a před ním
pro dodatečnou opravu svalů, skvělá je CBD mast Malantis HotBalm. Protahování je klíčovou
součástí svalové regenerace, protože pomáhá uvolnit svaly a připravit je na další trénink.

2. Masáž
Masáž je další technikou regenerace svalů, která může pomoci rozbít svalové uzly způsobené
cvičením a uvolnit chemické látky, které podpoří růst svalů. Nejlépe vám ji provede masér, ale
pokud není možné, abyste se jí věnovali profesionálně, můžete vyzkoušet i pěnový válec nebo
tenisový míček. Masáž pomáhá zvýšit průtok krve, který dodává do svalů více kyslíku a živin.
Snižuje také hladinu stresu a podporuje relaxaci. Se svalovým napětím pomůže také hloubková
tkáňová masáž. Masážní oleje CBD pomáhají snižovat svalové napětí a nepohodlí a také zvyšují
průtok krve. Výborný je 10% CBG olej Happy CBD. Podporují také celkovou relaxaci a pohodu,
což může být užitečné, když se snažíte zotavit po náročném tréninku!

3. ODPOČÍVEJTE!

 

Proces regenerace svalů začíná přirozenou dobou hojení svalů. Čím více cvičíte, tím větší bude
jejich poškození a tím déle bude trvat jejich zotavení. Když máte pochybnosti, prostě odpočívejte!
Výzkumy prokázaly, že nedostatek spánku může vést k bolestivosti svalů a svalové bolesti.
Spánek je zásadním krokem při regeneraci svalů!

Další výhodou CBD oleje je, že je multifunkční, můžete ho použít jak na masáž tak i jako
doplněk stravy nebo na podporu spánku tím, že si před spaním pár kapek nakapete pod jazyk.

Jaké jsou další způsoby, jak podpořit regeneraci svalů?

Doplňte elektrolyty
Bolesti svalů a svalová bolest jsou obvykle způsobeny dehydratací. Když tedy budete během dne
i během tréninku pít dostatek tekutin, pomůže vám to zabránit svalovým křečím a bolestem. Před
cvičením, během něj a po něm pijte sportovní nápoj nebo používejte elektrolytový elixír, který
podpoří hydrataci svalů!

Bolesti z hladu svalů
Protože svalová tkáň potřebuje bílkoviny a sacharidy, aby se zabránilo rozpadu svalů, mohou vaše
svaly po tréninku po těchto živinách zatoužit.

Teplo
Teplo může pomoci vašim svalům uvolnit se a uvolnit část jejich napětí po tréninku.

Mezi nejoblíbenější produkty pro regeneraci svalů, které jsou dnes k dispozici, patří:

• CBD krémy a masti
• tepelné masáže
• kokosový olej
• ledové obklady
• masáže
• Pokud chcete podpořit regeneraci svalů, vyzkoušejte CBD olej!!!


Doporučujeme:
Malantis CBD HotBalm 25mg
Malantis CBD ColdBalm 25mg
10% CBG fullspectrum olej Happy CBD